Dyrektor marketingu firmy AGRECOL na III Kongresie Next Generation
Sukcesorzy wiodących na rynku przedsiębiorstw z całej Polski spotkali się 18 października na dwudniowym Kongresie NextG w poznańskim Hotelu Blow Up Hall 5050. „Kompas sukcesora” stał się już coroczną okazją do swobodnej wymiany doświadczeń, pomysłów i spotkań z ekspertami. Ma on na celu przygotowanie młodszego pokolenia do trudnej roli prezesów w przyszłości. Tegoroczna, trzecia już edycja przedsięwzięcia, nie mogła odbyć się bez przedstawiciela polskiej firmy rodzinnej AGRECOL – Dyrektora Marketingu – Adriana Prymasa.
Wśród kreatywnych warsztatów i paneli dyskusyjnych, przygotowanych dla uczestników konferencji, była również okazja do wygłoszenia prelekcji.
Źródło: http://www.ibrpolska.pl
Nasz przedstawiciel, podczas swojego wystąpienia, zwrócił uwagę na problem znalezienia własnego miejsca i tożsamości w strukturach organizacyjnych firmy. Według Dyrektora Marketingu AGRECOL, najważniejsze jest, aby znaleźć „swoją północ” na kompasie sukcesora. To stwierdzenie spotkało się z dużą aprobatą zebranych.
Źródło: http://www.ibrpolska.pl
Kongres Next Generation „Kompas sukcesora” to idea stworzona przez Instytut Biznesu Rodzinnego. Jej celem jest wzajemne przekazywanie sobie wiedzy i doświadczeń związanych z pracą w firmie rodzinnej oraz propagowanie metodologii 4W (opracowanej przez dr Adriannę Lewandowską), która twierdzi, że sukcesja powinna przebiegać w oparciu o przekazanie wiedzy, władzy, własności i wartości. Lewandowska uważa, że dzięki takiemu połączeniu, sukcesja staje się czymś naturalnym i pozwala na wypracowanie porozumienia międzypokoleniowego, które jest kluczowe w prowadzeniu firm rodzinnych.
W tegorocznej edycji kongresu udział wzięli przedstawiciele takich marek, jak m.in. INGLOT, A&A czy Arhelan.
Kolejny „Kompasu sukcesora” już za rok.